FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Auto marzeń
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Discography Strona Główna :: Freeones talk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Wto 16:02, 01 Gru 2009    Temat postu:

jak nie szanujesz diesla to napewno turbo pierdolnie... poza tym skoro to TDI to spora szansa na awarie przeplywomierza wtedy silnik w tryb awaryjny ograniczenie obrotow i drastyczny spadek mocy ale po wymianie przeplywomierza wszystko wraca do normy wiec chill.

jak chcesz to zrobic na 140 kucy? wieksze turbo + intercooler + orurowanie + wieksze wtryski i cos jeszcze? pewnie wydech, pompa wody... to oplaca Ci sie to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Wto 20:08, 01 Gru 2009    Temat postu:

k4mi3n napisał:
chyba ze ci turbo pojdzie, co ponoc czesto sie zdarza w niej, to wtedy masz człowieku lipe

Nie częściej niż w vectrze, zresztą jak się nie dba to zawsze można turbo załatwić.

cieszak8 napisał:
BTW w Octavii są niewygodne fotele, słabe światła plus mało miejsca na nogi z tyłu w porównaniu do aut tej klasy i wielkości np Passat


Ma też sporo zalet od ceny do kosztów eksploatacji i niskiego spalania w porównaniu np. z Passatem. Jeździłem wieloma Pasatami i benz i TDI i fakt jest wygodniej ale i zajebiście drożej.

JLZ napisał:
jak nie szanujesz diesla to napewno turbo pierdolnie... poza tym skoro to TDI to spora szansa na awarie przeplywomierza ...


generalnie lista potencjalnych usterek jest ogromna :lol:
wystarczy wejść na jakieś forum motoryzacyjne
albo pojeździć, przez ostatnie 9 lat trochę w samochody włożyłem :twisted:

JLZ napisał:
jak chcesz to zrobic na 140 kucy? wieksze turbo + intercooler + orurowanie + wieksze wtryski i cos jeszcze? pewnie wydech, pompa wody... to oplaca Ci sie to?


:lol: w tym silniku 140 koni to dopiero początek zabawy, absolutny początek
wtryski 0.216nm i mam 120-125KM
później zmiana map (chiptuning), zmian dawki paliwa i konta wtrysku i mam 135-145KM - w zależności od fantazji tunera.
Koszt: 2000-2500pln a czy się opłaca?, na pewno bardziej niż marnowanie czasu na marzeniach o Ferrari :lol:
Oczywiście można iść dalej, i założyć mocniejsze turbo ale za taką mocą idą koszta typu pompa paliwa o większej wydajności i sprzęgło, oczywiście system hamulcowy bo to nie problem rozpędzić, problem to wyhamować
:lol:

Znam gości którzy zrobili z takiego auta 200-240 kucy
:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Wto 23:17, 29 Gru 2009    Temat postu:

Wtryski już założone, katalizator wycięty
Kurwa, ale zaczął się zbierać
Banan na ryju podczas butowania bezcenny, za resztę zapłaciłem kartą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ninja dnia Wto 23:17, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieszak8
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 1015
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Płeć: Male

PostWysłany: Wto 23:40, 29 Gru 2009    Temat postu:

@ninja wstawi jakiś filmik hehehe ;D o każdych zmianach informuj !! :D teraz pewnie cwaniakom z Golfa III na światłach kopara odpada jak im depniesz ;D i co faktycznie jest 140 kucy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marudaone
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 150 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biala
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 1:21, 30 Gru 2009    Temat postu:

ninja napisał:

później zmiana map (chiptuning)
:D

piszesz program czy ktos Ci bedzie robic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 1:33, 30 Gru 2009    Temat postu:

chodzilo mi o to Ninjo, czy nie lepiej sprzedac octavie i kupic se inne auto z grupy z VW z 1,9tdi ale 150 kucy w serii, dolozyc ze 2kola na ecu i masz 170 jak w leonach top sportach. no i duzo mniejsza szansa, ze cos pierdolenie a i jednostka mniej wysilona dluzej pojezdzi.

ogolnie silnikow 1.9tdi byly 4 popularne odmiany: 105, 115, 130 i 150 konna.

w sumie w Twoim wypadku Ninjo to 130 konna odmiana, bo takie najmocniejsze montowali w Octaviach. ewentualnie 2.0tdi 140 konny. smigalem takim w passacie b6 i powiem, ze ZWAWO :) jak ktos nie lata regularnie szybciej jak 150km/h, to w zupelnosci starcza. mam na mysli to, ze tak do 170km/h jeszcze jest jakkolwiek elastyczny, czyli przy wyprzedzaniu przy wiekszej predkosci jest delikatny zapas.

Marudo - w TurboPASCAL'u ;D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JLZ dnia Śro 1:35, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Śro 8:04, 30 Gru 2009    Temat postu:

cieszak8 napisał:
i co faktycznie jest 140 kucy ?

jeszcze nie,
marudaone napisał:

piszesz program czy ktos Ci bedzie robic?

na pewno nie będę się w to bawił sam, mam kumpla który pisze ale najprawdopodobniej dam do profesjonalistów z Dynasoftu we wrocku

JLZ może i lepiej z takiego punktu widzenia ale mam 90KM i nie zamierzam zmieniać bo trafiła mi się naprawde zadbana sztuka. A cała zabawa w tuningu a nie w kupieniu serii. Jakbym miał 130KM to pewnie już bym myślał o 180 :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 11:18, 30 Gru 2009    Temat postu:

aha rozumiem... tuning - to uzaleznia hahahah ;D coz powodzenia i czekamy na foty :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Śro 13:25, 30 Gru 2009    Temat postu:

wizualnego tuningu nie bedzie, ciemna szyba starczy
zdziwienie kierowców golfów jak zostawia ich na światłach zwykła niepozorna oktawka - bezcenne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PabloMag
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 1910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 192 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WWA/Ursynów
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 14:09, 30 Gru 2009    Temat postu:

znalazłem. widziałem go kiedyś w jednym komisie, w tańszej wersji, jakoś 60 tysi kosztował. cudo na kołach. mercedes 250 pagoda



tutaj jako zabytkowy, stąd cena. ten co widziałem nie był kabrioletem, więc siłą rzeczy musiał być też tańszy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PabloMag dnia Śro 14:10, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BladySzaman
- Think Tank -


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 332 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zero Dziewięć Jeden

PostWysłany: Śro 16:37, 30 Gru 2009    Temat postu:

no mistrzowski... jak dobrze pamiętam ówcześnie najszybszy na świecie był

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cebyOG
Coś tam pieprze ale mi ledwo staje


Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Czw 19:25, 07 Sty 2010    Temat postu:

bez wątpienia mustang !! auto marzen

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Wto 8:28, 11 Maj 2010    Temat postu:

no to chwalenia się ciąg dalszy
Chip zrobiony w firmie Dynosoft we Wrocławiu

Niestety w wyższych obrotach silnik dostaje za mało paliwa (albo wtryski są zesrane albo pompa niedomaga) oczywiście z czasem będzie diagnoza i podmianka/naprawa tłumiących elementów.
Dlatego wyszło tylko 122KM (w tym zestawie powinno być spokojnie 135KM więc tracę jakieś 10KM na prowdopodobnie niewydolności pompy.

Mimo tego tuner dał mi ognia w momencie obrotowym i z wyjściowego 230Nm (po wymianie trysków) uzyskał 312Nm
Powiem Wam że chyba trzeba zmienić opony na szersze bo te co mam teraz nie są w stanie już utrzymać przyczepności na ostrym starcie.
A kopa ma już konkretnego - ostatnio dałem się przejechać kumplowi to nie wierzył że to diesel.

Po mieście slalomem, w trasie z wyprzedzaniem problemu nie ma. Dobra dynamika do 150km/h, między 150 a 180km/h cały czas płynny rozpęd.

Wykres z hamowni:


Okleiłem słupki, obecnie prezentuje się tak:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Wto 9:22, 11 Maj 2010    Temat postu:

spoko spoko :) bardzo ladnie!!

masz wylaczalne esp?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Wto 18:20, 11 Maj 2010    Temat postu:

Nie mam ESP, mam tylko ASR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Discography Strona Główna :: Freeones talk Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Następny
Strona 11 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Discography: Forum o rapie     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin